Szkolenia i eventy

sala wypełniona ludźmi, niebieskie światła, mężczyzna przedstawiający prezentację
ludzie tańczący na parkiecie
Spotkania biznesowe

Jeśli szukacie Państwo miejsca na spotkanie biznesowe to Hotel Riviera spełni Wasze wszystkie oczekiwania. Obiekt znajduje się z dala od zgiełku, przy lesie, co gwarantuje spokój i ciszę oraz kameralność spotkania.

 

W Restauracji Oranżeria mogą Państwo zjeść poranne śniadanie z kontrahentem bądź wykwintną kolacje. Za to Lobby Bar Hotelu Riviera będzie idealne do negocjacji przy kawie lub nieformalnego spotkania biznesowego. Ważności całemu spotkaniu nada profesjonalna obsługa, niesamowity wystrój naszego obiektu oraz wspaniała kuchnia która zadowoli kubki smakowe nawet najbardziej wymagających klientów. Z przyjemnością odpowiemy na Państwa dodatkowe oczekiwania – przygotujemy menu z Państwa ulubionej kuchni, zorganizujemy degustację win, zapewnimy oprawę artystyczną…

 

Państwa sukces jest naszym sukcesem.

przygotowana sala bankietowa, stoły i krzesła z ciemnymi nakryciami
namiot eventowy z ludźmi siedzącymi przy stołach
Imprezy integracyjne

Hotel Riviera to najlepsze miejsce na Imprezy Integracyjne !

 

Zorganizujemy nawet najbardziej niezwykłe wydarzenie, dysponujemy bardzo dużym terenem na którym można zaaranżować aktywne spędzenie czasu lub przygotować scenę na koncert. Rozegrać mecz piłki nożnej lub siatkówki, a także w okresie letnim odpocząć na leżakach na zielonej trawce. Możemy zorganizować tematyczny wieczór, wspaniałą zabawę z DJ-em lub przy muzyce na żywo, ognisko, grilla i wiele innych atrakcji. Współpracujemy z Firmami Eventowymi, które spełnią Państwa każde życzenie. Do Państwa dyspozycji mamy 46 gustownie urządzonych pokoi.

 

Dodatkowo, wokół naszego obiektu można zlokalizować wiele innych atrakcji które urozmaicą Państwa wyjazd integracyjny – Hotel Riviera znajduje się przy lesie, w pobliżu jest również stadnina koni, jak i jest oddalony o 15 km od Zalewu Zegrzyńskiego do którego w ciągu dnia można przejechać na rowerach bądź wcześniej zorganizowanym transportem i skorzystać z wycieczki tramwajem wodnym. Państwo podają wytyczne, my zajmujemy się resztą. Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie i ze szczególną uwagą.

drzewko z roślinami, w tle namioty eventowe i krzesła na trawie
hotel z zewnątrz, rośliny, białe leżaki rozłożone na trawie
Eventy plenerowe

Zachęcamy do organizacji eventów które potrzebują więcej miejsca. Nasz obiekt dysponuje bardzo dużą przestrzenią zewnętrzną dzięki czemu mogą Państwo rozstawić duże namioty, wielko gabarytowe atrakcje lub wylądować helikopterem.

 

Nie tylko na zewnątrz dysponujemy dużą przestrzenią, nasza Sala Lawendowa pomieści nawet do 800 osób, co pozwala na zorganizowanie eventów lub innych imprez wielko gabarytowych. Zawsze jesteśmy gotowi spełnić Państwa oczekiwania nawet w miejscach wybranych przez naszych Klientów, parki pałacowe, stadiony sportowe, ogrody prywatne a nawet plaża

 

Oferujemy:

  • miłą i profesjonalną obsługę.
  • namioty i pełne wyposażenie.
  • wyśmienite dania cateringowe.
sala konferencyjna ze stołami w kształcie litery u, przed stołami projektor
owoce, ciastka, woda i soki na stole
Konferencje

Hotel Riviera to miejsce, w którym zorganizują Państwo kameralne szkolenie, spotkanie biznesowe, konferencję lub sympozja tematyczne z możliwością wypoczynku w naszych przytulnych pokojach.

 

Oferujemy Państwu szeroki zakres usług, związany z tego rodzaju organizacją wydarzeń:

  • Catering,
  • Serwis kawowy,
  • Lunch,
  • Kolacja

 

Pokoje hotelowe wraz ze śniadaniem w formie bufetu. Sale konferencyjne które mogą pomieścić mniejsze spotkania do 15 osób jak i bardzo duże do 700 osób.

 

Zapewniamy profesjonalne wyposażenie każdej z sali oraz potrzebne wyposażenie na szkolenie takie jak :

  • Projektor multimedialny,
  • Flipchart,
  • Ekran projekcyjny etc..

Wszystkie sale są klimatyzowane.

sala bankietowa, ludzie, stoiska wystawowe
scena z oświetleniem scenicznym na której stoją trzy osoby i dj
Targi

Zachęcamy do organizacji Eventów które potrzebują więcej miejsca. W naszym Hotelu organizujemy również targi branżowe, prezentacje, pokazy czy wystawy.

 

Mamy nieograniczone możliwości!

  • 10000 m2 całkowitej powierzchni
  • 4000 m2 wolnego terenu

 

Taką przestrzeń możemy wspólnie zaaranżować pod kątem targów, wystaw czy prezentacji nowych produktów. Nasze wnętrza charakteryzują się dużą elastycznością przestrzenną, dostępem do Internetu, a także odpowiednią liczbą gniazd elektrycznych i siłowych. Istnieje także możliwość stworzenia specjalnej przestrzeni na potrzeby ekspozycji samochodów i innych urządzeń mechanicznych. Dodatkowo dysponujemy namiotami, które również są wykorzystywane na cele wystawiennicze.

zimne przekąski na stole, kwiaty i świeczki
stół z zastawą i podgrzewaczami gastronomicznymi
Bankiety Firmowe

Hotel Riviera oferuje organizację bankietów zasiadanych, koktajlowo-bufetowych. Doświadczenie nasze bazuje na organizacji zarówno bankietów kameralnych jak i bankietów do 700 osób. Każde wyjątkowe spotkanie firmowe wymaga odpowiedniej oprawy kulinarnej, tak więc bankiet w Hotelu Riviera to doskonałe zakończenie każdych negocjacji, prezentacji czy Targów.

 

Podczas każdego bankietu nasz Szef Kuchni, zaskakuje różnorodnością dań. Wyjątkowe wnętrze Hotelu, przytulne pokoje i dobra kuchnia to cały sukces w organizacji bankietu!

 

Na życzenie naszych Gości, każdy Event możemy dopieścić pod względem dodatkowych atrakcji, które dostarczają nam Firmy Eventowe, z którymi współpracujemy.

kobieta w białej sukni ślubnej w hotelu, lampa softbox po lewej stronie,
biżuteria i telefon na stole
Filmy / Reklama

Hotel Riviera ma tak niesamowity wystrój że przyciąga ekipy filmowe, telewizję oraz wielu wydawców znanych magazynów.

 

Obiekt nasz jest jednocześnie elegancki ale także przytulny. Nasze rustykalne wnętrza, świetnie nadają się do sesji zdjęciowych jak również nagrywania filmów lub seriali. Na potrzeby filmu, konecrtu czy eventów filmowych udostępniamy także teren wokół hotelu ok. 4000 m2 wolnej przestrzeni.

 

Wyceny dokonujemy indywidualnie, względem potrzeb naszych Klientów.